El benjamí masculí, setè en el VI Torneig Internacional BCN WP Under 10

Dos equips del Club Natació Terrassa, un masculí i un mixt, van disputar entre el 29 de març i l’1 d’abril el VI Torneig Internacional BCN WP Under 10 que va celebrar-se a les instal·lacions del CN Barcelona. La competició va aplegar al voltant de 400 jugadors menors de 10 anys, de categoria benjamí, que es van distribuir en un total de 28 equips. Enguany, va destacar la presència del RN Verona italià, del SSV Esslingen alemany i del Montpellier francès, a més d’equips catalans i d’arreu de l’estat.

El conjunt masculí, dirigit per Raúl Mesa, va completar una primera fase impecable en finalitzar líder del grup D amb sis victòries en sis partits. Els egarencs van desfer-se del Montpellier (8-1), del Claret Askartza (8-2), del CN Molins de Rei (6-1), del CN Catalunya femení (6-2), del CN Rubí (5-2) i del CN Montjuïc (7-2). Malauradament, la trajectòria es va tòrcer en el sempre decisiu partit de quarts de final en caure contra la UE Horta (7-4). Aquest resultat va conduir els terrassencs a jugar per les places compreses entre la cinquena i la vuitena. En el primer matx, van perdre contra el CN Atlètic-Barceloneta (4-1), mentre que, en el partit pel setè lloc, van superar el CN Rubí per 4 a 1.

El benjamí mixt, 21è

Al seu torn,l’equip mixt, entrenat per Cristina Cantero, va classificar-se cinquè del grup A en la primera fase amb un total de sis punts i un balanç de dues victòries i quatre derrotes. Va guanyar el Marbore-FAN (12-1) i el CN Martorell (7-3) i va perdre contra el CN Mataró (9-1), el CN Sabadell (5-3), el CW Sevilla (4-3) i el CN Barcelona (10-2). D’aquesta manera, el CN Terrassa va passar a jugar per les posicions compreses entre la 17a i la 24a. En primera instància, va caure contra el CN Sant Andreu (4-3) i, posteriorment, va vèncer el CN Atlètic-Barceloneta femení (11-3). En el partit per la vint-i-unena plaça, va superar el CN Martorell per 10 a 4.