Futbol

El benjamí C de futbol…

El benjamí C, subcampió del Torneig de l’Escola de Futbol

El CFU Can Rull s’adjudica el títol

El benjamí C va assolir el subcampionat del Torneig de l’Escola de Futbol que va organitzar el club diumenge passat en categoria benjamí. La competició va aplegar un total de 12 equips de 10 clubs diferents.

El conjunt egarenc va perdre la gran final contra el CFU Can Rull per 3 a 0. Els guanyadors havien accedit al partit pel títol després d’eliminar el benjamí A del CN Terrassa en semifinals a la tanda de penals. El benjamí C local, al seu torn, s’havia desfet del CD La Llagosta per 2 a 1. En el matx pel tercer i quart lloc, el CN Terrassa A va derrotar l’equip del Vallès Oriental per 3 a 0.

El torneig va estructurar-se en dues fases. Els dotze equips inscrits van dividir-se en tres grups de quatre equips que van enfrontar-se en la modalitat de lligueta. Els dos primers classificats de cada grup i els dos millors tercers van accedir als quarts de final, mentre que els altres quatre equips van passar a jugar per les posicions de la novena a la dotzena. El quadre de competició va incloure un darrer partit per a tots els equips per establir la classificació final.

En el partit pel cinquè i sisè lloc, l’Olímpic Can Fatjó va batre el FC Martinenc per 1 a 0. Així mateix, l’Athletic Viladecans va ser setè en superar el CE Manresa per 3 a 0. La novena plaça va correspondre a la UE Cornellà, que va imposar-se al Base Montcada (1-0) en el duel directe. Finalment, CF Júnior va aconseguir l’onzè lloc en superar el CN Terrassa B per 3 a 0.