El 20è Torneig de Reis de bàsquet esdevé tot un èxit

El calendari va contemplar 28 partits, amb la participació de tots els equips de la secció

La competició va celebrar-se del 2 al 5 de gener al Pavelló del Pla del Bon Aire

El Club Natació Terrassa va organitzar del 2 al 5 de gener el XX Torneig de Reis de Bàsquet. Amb motiu del 20è aniversari, l’esdeveniment, adreçat històricament a les categories formatives, va canviar de format i va comptar amb la participació de tots els equips que integren la secció.

28 partits i la trobada d’Escoles

El torneig va aplegar un total de 28 partits, a més de la trobada d’Escoles, en la qual els més menuts de la secció poden començar a familiaritzar-se amb els partits. En la trobada, van participar l’Sferic Terrassa, el Can Parellada i el Rosella.

En el capítol masculí, van disputar-se un total de setze partits, nou dels quals van finalitzar amb victòria dels amfitrions. El sènior masculí A va desfer-se de la UE Mataró (63-60), el cadet masculí C va superar el CEB Sant Jordi (88-41), el preinfantil masculí B va derrotar l’Sferic Terrassa en un matx molt ajustat (59-57), el mini masculí A va passar per sobre del CB Matadepera (100-59) i el mini masculí 1 va vèncer el Nou Bàsquet Olesa (68-63). Finalment, el premini masculí A va guanyar el CEB Sant Jordi A (82-70), mateix èxit que va assolir el premini masculí B contra el CEB Sant Jordi B (60-36).

Pel que fa a l’apartat femení, es van jugar un total de dotze partits, la meitat dels quals van acabar amb triomf dels equips del club. El júnior femení A va superar el CEJ L’Hospitalet (45-44), mentre que el júnior femení B va batre la UE Barberà (73-24). Així mateix, el cadet femení A va derrotar el BF Viladecans (57-43), el cadet femení B va vèncer el CBF Cerdanyola B (47-45), l’infantil femení va desfer-se del Sant Josep Obrer (54-49) i el mini femení A va guanyar la JET (54-4).

Presentació de la secció

En el marc del torneig, el dissabte al migdia va celebrar-se la presentació dels 28 equips que integren la secció de bàsquet la temporada 2019-2020. Més de 300 nens i nenes de totes les edats van assistir a un acte presentat per Blai Belbel, que va comptar amb la presència del president del club Jordi Martín i del regidor d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa Miguel Ángel Moreno. Martín va agrair a les famílies la confiança dipositada en l’entitat i va instar els dos equips sènior a assolir l’ascens a Copa Catalunya aquesta mateixa temporada, tot coincidint amb l’estrena dels nous pavellons a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.

Maria Olmo anuncia la seva retirada

En el tram final de la presentació, es va viure un moment especialment emotiu. La capitana del sènior Maria Olmo, de 36 anys, va anunciar la seva retirada al final d’aquesta temporada i va rebre una gran ovació per part del públic. Olmo és un dels grans referents del bàsquet femení a la ciutat els últims vint anys. Ha militat durant setze temporades al primer equip del CN Terrassa, sis de les quals a Copa Catalunya, la màxima categoria del bàsquet català. La temporada 2017-2018, va ser seleccionada per disputar l’All Star de la categoria.