Bàsquet

Edu Guindo publica el llibre “El baloncesto y mi abuela”

Edu Guindo publica el llibre El baloncesto y mi abuela

L’entrenador de bàsquet Edu Guindo ha publicat el llibre El baloncesto y mi abuela, una obra en què pretén ensenyar tècnica basquetbolística mitjançant contes protagonitzats per la seva àvia.

Guindo, que farà 28 anys el 22 de març, és graduat en Màrqueting i entrenador de bàsquet des de fa dotze anys al Club Natació Terrassa. Ha entrenat a totes les categories, des dels més petits fins als conjunts sèniors. Va ser en l’etapa en què exercia de tècnic de les categories inferiors quan va començar a impartir sessions d’entrenament amb una metodologia diferent i divertida que consistia en explicar detalls tècnics mitjançant petites històries inventades. D’aquí neix aquesta recopilació de contes que porta per títol El baloncesto y mi abuela.

El llibre pretén ser una ajuda per a l’aprenentatge d’aquest esport. Mitjançant comparacions, il·lustracions i altres recursos, tracta de generar passió per l’esport de la cistella. “El bàsquet és un esport en què la passió és fonamental. Si l’estimes, t’estimarà”, assegura l’autor.

+ NOTA PREMSA EDITORIAL

Mira la notícia de Canal Terrassa sobre el tema!