Dues victòries en patinatge

Dues victòries en el 38è Memorial Sednak Bressan de Trieste de patinatge artístic

El Club Natació Terrassa va aconseguir dues victòries en la modalitat de figures obligatòries en el 38è Memorial Sednak Bressan, una competició internacional que va celebrar-se a Trieste (Itàlia) i que va aplegar uns 300 participants de divuit països diferents.

Luisa Jiménez va adjudicar-se el triomf en categoria juvenil amb un total de 109,7 punts, tot superant l’alemanya Emily Schell, segona amb 104, i l’argentina Tiziana Impieri, que va assolir el bronze amb 100,4. Al seu torn, Aleix Bou va imposar-se en categoria cadet masculina amb un total de 135,9 punts.

El club va presentar set patinadors més en aquesta competició internacional. En categoria sènior, Laia Bou va classificar-se en quarta plaça amb 93,3 punts, a només 1,7 punts del podi, mentre que Ariadna Peñafiel va ser sisena amb 92,1. En categoria cadet femenina, Nerea Nevado va obtenir el sisè lloc amb 109,7 punts, per davant de les seves companyes Joana Peñarroya, vuitena amb 107,2, Míriam Martínez, novena amb 105,2, i Victoria Ramírez, dotzena amb 101,8. Finalment, Paula Pérez va acabar en quarta posició en categoria infantil amb 54,4 punts.