Natació

Dues places de finalista B per a Adrián Santos en el Meeting de Canet

Dues places de finalista B per a Adrián Santos en el Meeting de Canet

El nedador del Club Natació Terrassa Adrián Santos va aconseguir dues places de finalista B en el Meeting Internacional de Canet-en-Roussillon, tercera i última prova del prestigiós Circuit Mare Nostrum, que va celebrar-se ahir i abans d’ahir.

Santos va ser 14è en els 50 m esquena després d’acabar sisè en la final B amb un temps de 26.31. En les sèries matinals, s’havia mostrat més ràpid, atès que va obtenir el novè millor temps amb 25.80. El nedador local també va classificar-se 16è en els 200 m esquena, prova en què va ser vuitè en la final B amb 2.10.33. En les sèries matinals, va establir el setzè millor registre amb 2.09.94.

Dos representants més

El club va comptar amb dos representants més en la cita francesa, tots tres convocats per la selecció catalana. David Benítez va ser 19è en els 50 m braça amb 28.78, mentre que Adrià Roy va competir en quatre distàncies. Va ser 51è en els 50 m papallona (25.90), 54è en els 200 m lliures (1.59.38), 59è en els 50 m lliures (24.02) i 82è en els 100 m lliures (52.94).