Dos bronzes en el Campionat de Catalunya de judo

Dues medalles per al CN Terrassa en el Campionat de Catalunya Infantil i Cadet de judo

El Club Natació Terrassa va sumar dues medalles, ambdues de bronze, en el Campionat de Catalunya Infantil i Cadet de judo que va celebrar-se dissabte passat al Pavelló Poliesportiu de Falset. La competició va aplegar més de 300 judokes d’arreu de Catalunya.

Mario Pulido va protagonitzar un campionat gairebé perfecte. Va guanyar tots els combats, a excepció de la semifinal, en la qual va ser sancionat amb tres shidos, tres faltes lleus. Va destacar l’ippon que va executar en el combat que el va enfrontar a un judoka de Reus, una de les accions tècniques de més qualitat de tota la competició. Per la seva banda, Eric Palma va vèncer cinc combats per ippon. Només va perdre als quarts de final, però es va refer a la perfecció i va adjudicar-se el bronze a la repesca. Gràcies a aquests resultats, Pulido i Palma continuen amb opcions per assistir al Campionat d’Espanya que tindrà lloc a Vigo el 25 i 26 d’abril.

El club va presentar quatre judokes més a la màxima cita catalana, Vera Blanco, Laia Rivas, Gerard Poca i Marc Romero. Blanco va quedar-se a tocar del podi en perdre el combat per la medalla de bronze.