Duel contra un rival directe

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Duel contra un rival directe

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà (17.00h) el CN Mataró en partit corresponent a la 13a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho afronta un matx cabdal, atès que maresmencs i egarencs estan separats només per una victòria a la taula.

El tècnic local, que afronta el repte amb el planter al complet, subratlla la importància del compromís. “És una cita clau. És el nostre perseguidor a la classificació, de manera que són tres punts fonamentals. M’espero un matx igualat, que no es guanyarà al principi, que s’haurà de treballar a foc lent i que es decidirà al final per petits detalls”.

Els precedents reflecteixen la dificultat del xoc. El CN Terrassa ha perdut enguany dos partits contra els maresmencs, en Copa Catalunya (9-11) i en la segona jornada de lliga (12-9). “El Mataró és un conjunt que ho està fent molt bé aquesta temporada. A més, ja no passa com abans, que era especialment fort com a local. Ara és un equip molt competitiu també a fora. És un bloc ordenat, que no comet errors i que sap fer el que toca en cada moment”.

En aquest sentit, l’entrenador egarenc elogia la tasca del tècnic Andrei Iosep. “Està aconseguint tenir un equip molt compensat, tot i la joventut dels seus jugadors”. D’entre el planter, Cobacho esmenta el rendiment de l’estatunidenc Jack Turner sota els pals, el creixement del jove Pol Daura, “que està esdevenint el jugador de referència”, i l’aportació golejadora de Gerard Cuacos.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).