Tres frontennistes, al Campionat d’Espanya Sub’22 per Federacions

Dos frontennistes del CN Terrassa contribueixen al setè lloc de Catalunya en el Campionat d’Espanya Sub’22 per Federacions en modalitat olímpica

Els frontennistes del Club Natació Terrassa Víctor Modenes i Albert Domínguez van contribuir en la setena plaça que va assolir Catalunya en el Campionat d’Espanya Sub’22 per Federacions en modalitat olímpica que va celebrar-se el cap de setmana passat a Canals (València).

Modenes i Domínguez van classificar-se per als quarts de final després de derrotar Aragó per 2 sets a 0 i de perdre contra Canàries A per 0 a 2. En la ronda de quarts, la dupla egarenca va caure contra Canàries B per 2 sets a 0 (15-3 i 15-7). Aquest resultat va situar Catalunya en el setè lloc de la classificació final.

Modalitat de Paleta Goma

El club, a més, va comptar amb dos representants en la modalitat de Paleta Goma. Albert Domínguez va guanyar Castella i Lleó per un doble 10 a 8 i va perdre contra València C per 10 a 2 i 10 a 5, resultats que el van deixar fora dels quarts de final. Al seu torn, Biel Vaghi va caure contra Canàries B i contra Múrcia B per 2 sets a 1.