Doble compromís de la Copa Catalunya per al sènior masculí de waterpolo

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Doble compromís del Torneig de la Represa de la Copa Catalunya per al sènior masculí de waterpolo

El conjunt de Dídac Cobacho debuta demà a casa (12.45h) contra el CN Catalunya i visita diumenge (12.00h) el CN Rubí

El sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa debutarà demà (12.45h) oficialment contra el CN Catalunya en partit corresponent a la segona jornada del Torneig de la Represa, nom que ha atorgat la Federació Catalana de Natació a la fase de grups de la Copa Catalunya. El conjunt de Dídac Cobacho disputarà dos partits el cap de setmana, atès que diumenge (12.00h) visitarà el CN Rubí en matx ajornat de la primera jornada, previst inicialment per al dimecres 16 de setembre.

El tècnic terrassenc encara la competició amb tot el planter disponible. “Portem tres setmanes d’entrenament i realment estic sorprès positivament de la bona condició física amb què han arribat tots els jugadors. Es nota que hi ha moltes ganes de tornar a l’activitat”.

Cobacho es planteja com a objectiu principal de la Copa Catalunya “disputar el màxim nombre de partits possible”, atesa la llarga pausa competitiva amb motiu de l’esclat de la COVID-19. De fet, assegura, “forma part de la pretemporada per afinar l’estat de forma de cara a la Supercopa i a la Lliga”. Cal destacar que el Torneig de la Represa esdevindrà els debuts dels reforços d’enguany, el porter Pepe Motos i Óscar Carrillo, ex jugadors del CN Sabadell, i Rubén de Lera, procedent del Pays d’Aix Natation.

El tècnic egarenc s’espera dos partits exigents d’entrada. “Actualment, cap equip està rodat, de manera que caldrà que hi posem els cinc sentits”. Cobacho defineix el CN Catalunya com un equip “valent” farcit de “jugadors joves, de futur”. “Es tracta d’un rival que està en el nostre grup a la Lliga, així que en tindrem una primera referència”. Quant al CN Rubí, que milita a Primera Divisió, Cobacho explica que ha dissenyat un equip per pujar a Divisió d’Honor.

Calendari del Torneig de la Represa
Fase de grups Copa Catalunya 2020-2021

Grup C

Jornada 1. Diumenge 20 de setembre. 12.00h

CN Rubí – CN Terrassa

Jornada 2. Dissabte 19 de setembre. 12.45h

CN Terrassa – CN Catalunya

Jornada 4. Dissabte 26 de setembre. 17.30h

CN Vallirana – CN Terrassa

Jornada 5. Dimecres 30 de setembre. 20.45h

CN Terrassa – CN Granollers

Dues fases més

La Copa Catalunya 2020-2021 contempla dues fases més. Els dos primers classificats de cadascun dels quatre grups en competició es classificaran per als quarts de final, que se celebraran a doble partit el dissabte 3 i el dimarts 6 d’octubre. El segon partit es disputarà a casa de l’equip amb millor classificació dins els seus respectius grups.

La competició s’interromprà fins al mes de gener, quan tindran lloc les semifinals i les finals. Les semifinals es desenvoluparan a doble partit el 9 i el 12 de gener, mentre que la final pel títol està prevista per al 31 de gener en una seu pendent d’adjudicar. La resta de finals, per atorgar les posicions compreses entre la tercera i la divuitena, es disputaran el 30 de gener.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).