Disset nominacions per al Club Natació Terrassa en la Nit de l’Esportista 2017

El Club Natació Terrassa totalitza disset nominacions en la relació de finalistes de la Nit de l’Esportista 2017, certamen que organitza l’Ajuntament de Terrassa i Diari de Terrassa. La gala de lliurament de guardons se celebrarà el divendres 16 de març al Teatre Principal.

En la categoria principal, Esportista de l’Any, el club compta amb dues candidatures, els nedadors Sarai Gascón i Albert Puig. Així mateix, l’equip femení absolut de natació i l’equip masculí absolut de waterpolo opten a Equip de l’Any, mentre que els waterpolistes Bernat Sanahuja i Sandra Domene estan nominats en la categoria Esportista Promes a de l’Any. Al seu torn, el tècnic del sènior femení de waterpolo Xavi Pérez i l’exentrenador del primer equip de natació Miguel Vázquez són dos dels candidats a Entrenador de l’Any. El club també acumula dues candidatures en les categories Esportista Màster de l’Any, a càrrec de Laura Roca i Mario Guillén, i Organització d’Esdeveniments Esportius, gràcies a la celebració a l’entitat del Campionat d’Espanya Absolut d’Estiu de natació i de la Copa de la Reina de waterpolo.

Finalment, els nedadors Pau González, Belinda Sánchez, José Luis Corredera i José Antonio Marí estan nominats en la categoria Esport Adaptat per a Persones amb Discapacitat Física, i Salt Idiomes opta al premi en la categoria Suport i Col·laboració Econòmica al Món de l’Esport.