Natació

Deu medalles en el Campionat de Catalunya d’hivern de Natació Adaptada

• L’equip va assolir la tercera posició en la classificació per equips

El CN Terrassa va aconseguir deu medalles (5 ors, 2 plates i 3 bronzes) en el Campionat de Catalunya d’Hivern de Natació adaptada disputat diumenge 5 de març en les instal·lacions de l’Area Olímpica.

En categoria femenina Sarai Gascón va aconseguir la victòria en tres de les quatre proves a nedar. En els 100 papallona (1:12.17), 100 lliures (1:09.12) i 50 papallona (32.66) Gascón va pujar en el primer esglaó del pòdium. En l’última prova del dia, els 50 braça, va conformar-se amb la tercera posició, amb un temps de 38.64s.

Per altre cantó Álex Villarejo va tenir una actuació rodona. En els 100 braça (1:13.58) i en els 100 esquena (1:08.79) va obtenir la primera posició, mentre que en els 100 papallona (1:05.58) i en els 50 braça (32.62) va assolir la medalla de bronze. Així mateix, Pau Gónzalez va adjudicar-se la plata en els 100 braça amb una marca de 1:52.41. La darrera medalla va arribar de la mà d’Álex Sánchez que va guanyar la plata en el 400 lliures.

A part de les medalles cal remarcar també la participació d’altres nedadors del CN Terrassa que van quedar-se a pocs segons d’obtenir medalles, havent-se de conformar amb la quarta posició. Aquest seria el cas de Judith Pérez als 100 papallona (1:41.25) i en els 200 estils (3:29.36); Tamara Campos als 400 lliures (7:38.54); Álex Sánchez als 100 lliures (1:15.99), als 50 papallona (40.17) i en els 200 estils (3:33.77)

En conjunt destaca l’actuació de tots i cadascun dels nedadors i nedadores del club que entre tots van assolir, amb un total de 166 punts, la tercera posició en un campionat molt disputat, just per sota del CN Mataró i del CN Barcelona, amb 258 i 210 punts respectivament.