Desplaçament incòmode…

Desplaçament incòmode del sènior masculí de waterpolo a Mataró

El sènior masculí de waterpolo visitarà demà (12.45h) la piscina Joan Serra per enfrontar-se al Quadis CN Mataró en partit corresponent a la quarta jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. El conjunt de Dídac Cobacho, líder amb nou punts, afronta un desplaçament complicat, atès que el feu maresmenc és un escenari tradicionalment incòmode per als egarencs. Hores d’ara, l’equip de Beto Fernández és cinquè amb sis punts.

El tècnic local encara el repte amb la bona notícia de la recuperació de Fran Sánchez un cop superats els problemes lumbars que arrossegava. “El Mataró sempre ens posa en dificultats, especialment allà. És una piscina en la qual, històricament, ens costa moltíssim guanyar”, adverteix. Dit això, Cobacho reconeix que l’equip està en una dinàmica positiva que cal mantenir. “Aquesta setmana ha estat la primera de funcionament normal, sense partit entre setmana, des de fa molt de temps. Hem aprofitat per incrementar la càrrega de treball, cosa que ja havíem previst en la preparació. Intentarem que això no ens passi factura demà”.

L’entrenador terrassenc descriu el Mataró com un conjunt “molt ben treballat tàcticament i molt fiable defensivament”, virtuts que li permeten estar “entre els cinc o sis millors equips de la competició”. El tècnic Beto Fernández manté el bloc de la temporada passada, amb l’única incorporació del defensor de boia australià George Ford. D’entre el planter maresmenc, Cobacho destaca la sobrietat de Mario Lloret sota els pals, el jove Lluc Bertran, “un waterpolista amb molt recorregut”, la veterania de Germán Yáñez i la fortalesa a la boia d’Àlex Codina i Edu Mínguez. “És un conjunt molt complet que cal tenir en compte”, afirma.