Desafiament majúscul del sènior masculí de waterpolo contra el Zodiac CN Atlètic-Barceloneta

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà (18.00h) el Zodiac CN Atlètic-Barceloneta en partit corresponent a la 7a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. Tres dies després de superar l’SC Tenerife Echeyde, el conjunt de Dídac Cobacho afronta un matx d’extrema dificultat contra els mariners, els grans dominadors de les competicions estatals, si bé és cert que, enguany, han encaixat una derrota en lliga contra l’Astralpool CN Sabadell.

El tècnic local, que afronta el repte amb el planter al complet, entén que el partit arriba en un bon moment per a l’equip. “Ens va molt bé encarar aquest matx ara per la intensitat que et demana el Barceloneta. La setmana que ve jugarem contra el Canoe i el Barcelona i hem d’intentar sortir amb bones sensacions. És un compromís que ens ha de servir per al futur immediat”.

Cobacho considera que la recepta per tractar de contenir el potencial mariner es basa, en primera instància, en “aturar la seva sortida en mode piconadora”. “Cal evitar que s’escapin aviat en el marcador. Ells sempre es mostren molt forts a l’inici de cada quart. A més, hem d’aconseguir que no penalitzin els nostres errors en atac”. Respecte al fet que el Barceloneta perdés contra el Sabadell recentment en partit de lliga, l’entrenador egarenc creu que és fruit més del “creixement” vallesà que no pas d’una pèrdua de qualitat dels mariners. “El Barceloneta continua sent el favorit per a tot perquè té el millor planter. Sí que és cert que la baixa de l’Álvaro Granados es pot notar en moments puntuals, ja que aportava gol quan els seus atacs no eren fluids”.

L’equip que dirigeix Elvis Fatovic presenta quatre cares noves enguany, el montenegrí Dusan Matkovic, el boia Roger Tahull, l’australià Nicholas Jon Porter i Niko Paul. A més, manté waterpolistes com Unai Aguirre, Alberto Munárriz, Felipe Perrone, Miguel de Toro o Martin Famera. “És difícil destacar algú. La millor descripció del seu nivell és que és la base de la selecció espanyola, de la campiona del món. Van aportar un total de deu jugadors”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).