Derrota del sènior masculí de waterpolo contra els líders de la Lliga

Astralpool CN Sabadell 16 – CN Terrassa 8

Fitxa tècnica

Astralpool CN Sabadell: Lorrio, Sanahuja (2), Gil, Teclas (1), Veich (1), Valera (3), Bertran (1), Cabanas (2), Averka (4), Banicevic, Bonet, Bustos (2), Teclas

Entrenador: Joaquim Colet

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez, Alarcón (1), Flores (3), Garcia, Delgado (3), Sabadell, Perez,  De Lera (1), Rodríguez, Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Sergi Mora

Àrbitres: Ortega, Ventura i Teule

Parcials: 2-2; 6-2; 3-1; 5-3

Resultat acumulat: 2-2; 8-4; 11-5; 16-8

Evolució del marcador: (1-0; 1-1; 1-2; 2-2) (3-2; 3-3; 4-3; 4-4; 5-4; 6-4; 7-4; 8-4) (9-4; 10-4; 10-5; 11-5) (11-6; 12-6; 13-6; 13-7; 14-7; 15-7; 15-8; 16-8)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa va caure aquest dissabte (16-8) davant el Astrapool CN Sabadell en el partit corresponent a la 20a jornada de la Lliga Divisió d’Honor masculina. L’equip egarenc va ser derrotat amb una gran diferència de gols davant dels ja primers classificats matemàticament de la Lliga.

En el primer període va obrir el marcador Sergi Cabanas (1-0), però tres minuts després Delgado (1-1) va empatar el partit. De Lera (1-2) va posar els egarencs per davant del marcador quan faltava poc més de dos minuts per acabar el tram, tot i això, Averka (2-2) va portar als dos equips al primer descans empatats.

El segon tram del partit, va estar definit per una diferència del marcador a favor del Astralpool CN Sabadell. Valera (3-2) va fer el primer de penal; tot i això, l’equip egarenc va saber reaccionar i Delgado (3-3) va tornar a igualar el marcador. No obstant l’equip sabadellenc va marcar 4 gols més abans d’acabar el quart mentre que els egarencs només van aconseguir anotar 1 més. Valera (4-3), Flores (4-4), Bustos (5-4), Sanahuja (6-4), Averka (7-4), Valera (8-4). L’equip sabadellenc va arribar al descans amb una diferència positiva de 4 gols, i va ser clau per definir el partit.

El tercer quart va ser més igualat quant a gols, ja que el Astralpool CN Sabadell va anotar 3 gols mentre que el CN Terrassa va anotar 1. Averka (9-4) va anotar el primer del quart i tot seguit Veich (10-4) va diferenciar encara més el marcador entre els dos equips. Flores (10-5) va intentar reduir la diferència però, Sanahuja (11-5) va anotar abans d’acabar el quart i va sentenciar quasi el partit, portant als egarencs amb una diferència de 6 gols per sota el marcador.

En els últims vuit minuts de joc el CN Terrassa va intentar reaccionar, però no va ser suficient per girar el marcador. Un gol d’Alarcón va obrir el quart (11-6), però dianes de Averka (12-6) i Bustos (13-6) van tornar la ratxa golejadora dels sabadellencs. Flores (13-7) va tornar a anotar pels de Terrassa, però Teclas (14-7) i Bertran (15-7) van allargar encara més la diferència en el derbi vallesà. Quan faltava menys d’un minut Delgado (15-8) va fer l’última diana pels egarencs i Cabanas (16-8) va anotar l’últim del partit i va tancar el marcador amb una gran diferència de gols entre els de Sabadell i els de Terrassa a les instal·lacions de Can Llong.

Una final històrica

Aquest dimecres dia 19 d’abril, l’equip del CN Terrassa jugarà l’anada de la final de la Challenger Cup a Grècia. Serà una fita històrica pel club, ja que es medirà a un altre gran equip europeu. La tornada de la final es jugarà a les Instal·lacions de l’Àrea Olímpica el dissabte 29 d’abril.

Natàlia Fitó