Derrota contra el RN Savona en el quart partit de la Champions League

Derrota contra el RN Savona en el quart partit de la Champions League

RN Savona 13 – CN Terrassa 12

RN Savona: Massaro, Rocchi, Patchaliev, Vuskovic (1), Molina (1), Rizzo (4), Caldieri (1), Bruni, Campopiano, Fondelli (1), Iocchi (5), Giovanetti, Da Rold.

Entrenador: Alberto Angelini.

CN Terrassa: Motos, Alegre, F. Sánchez (1), Alarcón (1), Aguilar, Prieto, Barroso (3), Flores (2), Gutiérrez (4), De Lera (1), Rodríguez, Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Michail Birakis (Grècia) i Vojin Putnikovic (Sèrbia).

Parcials: 2-1, 3-6, 6-4 i 2-1.

Evolució del marcador: (0-1, 1-1, 2-1), (2-2, 2-3, 3-3, 3-4, 3-5, 3-6, 4-6, 5-6, 5-7), (5-8, 6-8, 7-8, 7-9, 8-9, 9-9, 9-10, 10-10, 10-11, 11-11), (12-11, 12-12, 13-12).

El sènior masculí de waterpolo ha caigut contra el RN Savona (13-12) en partit corresponent a la quarta jornada del grup A de la primera fase de la Champions League. El conjunt de Dídac Cobacho ha completat un matx esplèndid contra l’equip amfitrió, però les dinou exclusions en contra que ha rebut han esdevingut un llast massa pesat per poder decantar la balança al seu favor. A manca de la jornada de demà, els egarencs són tercers de grup amb set punts.

El primer període ha resultat una presa de contacte. Al minut de joc, Víctor Gutiérrez, autor de quatre dianes, ha avançat els de Cobacho. Els italians han capgirat el marcador abans del final de quart de la mà del seu capità Rizzo, que ha aprofitat una acció en home de més, i d’Iocchi, màxim anotador del partit amb cinc gols.

En el segon període, el CN Terrassa, seriós en defensa i efectiu en atac, ha pres el domini del matx. Alberto Barroso, en home de més, i Víctor Flores, de penal, han situat els egarencs de nou per davant. Després que Rizzo, de penal, empatés, el conjunt de Dídac Cobacho ha encadenat un esperançador parcial de 0 a 3, amb Gutiérrez i Flores com a artífexs. Tot i la reacció de l’equip d’Alberto Angelini, els terrassencs han marxat al descans amb dos gols de renda gràcies a una diana de Fran Sánchez sobre la botzina (5-7).

A la represa, el panorama s’ha enfosquit. Impulsat per l’actuació dels àrbitres Birakis i Putnikovic, el Savona ha eixugat la diferència en contra i ha pogut empatar novament el xoc. El CN Terrassa ha estat castigat amb nombroses contrafaltes que li han impedit atacar i, a més, ha rebut moltes exclusions en contra, fins a 19, una dada decisiva en un partit tan equilibrat. Els egarencs han mantingut els dos gols de coixí (7-9) fins a mitjan període, moment en què els italians han anotat dues dianes consecutives que han restablert l’empat. L’equilibri s’ha perllongat fins al final del quart. Fondelli i Caldieri han marcat pels italians, mentre que Gutiérrez i De Lera han anotat les dianes terrassenques (11-11).

En l’últim quart, el criteri arbitral no ha canviat i el Savona ha pogut culminar la remuntada. El CN Terrassa ha perdut dos jugadors per tres exclusions, Oriol Rodríguez i Ricard Alarcón, fet que ha afectat la profunditat de banqueta local. Vuskovic, a més de sis minuts per al final, ha col·locat els d’Angelini per davant. Els egarencs, malgrat tot, han empatat a dotze mitjançant Barroso a menys de dos minuts per a la botzina. Una acció en home de més, com no, ha permès Iocchi anotar el 13 a 12 definitiu.

Demà, darrer partit

El CN Terrassa jugarà demà al matí el cinquè i darrer partit de la fase contra el Vitoria Guimaraes portuguès (11.00h).