Derbi vallesà en la lliga de waterpolo ability

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

L’equip de waterpolo Ability del CN Terrassa s’enfrontarà el dissabte 15 d’abril a les 17 h contra el CN Sabadell en el partit corresponent a la jornada 3 de la Lliga Catalana Danfoss waterpolo ability en les instal·lacions de l’Àrea Olímpica de Terrassa.

Serà el segon partit que disputarà l’equip en lliga, i el primer que jugaran contra el tercer component de la competició, el CN Sabadell.

Després d’una derrota contra el favorit de la competició, el CN Barcelona, per 3 a 7, els jugadors de l’equip entrenat per Jordi Bosch i Dani Nart arriben al matx amb ganes de victòria.

Bosch apunta que estan preparats per l’enfrontament, tot i ser un gran partit. “Serà un partit força disputat, però els entrenaments realitzats ens deixen més preparats”. A més destaca que tots dos equips arriben amb absències importants, fet que serà de rellevància pel dia de demà.

El CN Terrassa disputarà el seu tercer partit el 30 d’abril, d’aquí a dues setmanes. Entre mitges, els jugadors, també nedadors del club de l’equip de natació adaptada, tenen competició, fet que els suposarà una alta càrrega de competició.

Anna López

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).