Derbi vallesà en la lliga de waterpolo ability

L’equip de waterpolo Ability del CN Terrassa s’enfrontarà el dissabte 15 d’abril a les 17 h contra el CN Sabadell en el partit corresponent a la jornada 3 de la Lliga Catalana Danfoss waterpolo ability en les instal·lacions de l’Àrea Olímpica de Terrassa.

Serà el segon partit que disputarà l’equip en lliga, i el primer que jugaran contra el tercer component de la competició, el CN Sabadell.

Després d’una derrota contra el favorit de la competició, el CN Barcelona, per 3 a 7, els jugadors de l’equip entrenat per Jordi Bosch i Dani Nart arriben al matx amb ganes de victòria.

Bosch apunta que estan preparats per l’enfrontament, tot i ser un gran partit. “Serà un partit força disputat, però els entrenaments realitzats ens deixen més preparats”. A més destaca que tots dos equips arriben amb absències importants, fet que serà de rellevància pel dia de demà.

El CN Terrassa disputarà el seu tercer partit el 30 d’abril, d’aquí a dues setmanes. Entre mitges, els jugadors, també nedadors del club de l’equip de natació adaptada, tenen competició, fet que els suposarà una alta càrrega de competició.

Anna López