Derbi vallesà contra el CN Rubí

Derbi vallesà contra el CN Rubí

Després de la pausa del cap de setmana passat, el sènior masculí de waterpolo torna demà a la lliga amb un derbi vallesà contra el CN Rubí (17.45h) corresponent a la 4a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El matx es disputarà a les instal·lacions del CN Molins de Rei, atès que la piscina rubinenca no té les dimensions requerides per acollir partits de Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho arriba a la cita amb una victòria i una derrota en els dos partits disputats, mentre que l’equip de Rui Tiago Moreira ha perdut els tres compromisos que ha afrontat.

El tècnic local afronta el repte amb el contratemps de l’estat físic de Víctor Flores i Adrià Delgado, que arrosseguen molèsties. Cobacho entén que l’equip arriba amb bones sensacions al matx. “L’hem pogut preparar bé. Hem estat insistint en la defensa, aspecte en el qual ens hem de fer forts, i hem continuat acoblant les peces noves al grup”. Aprofitant la pausa competitiva, l’equip ha compartit dues sessions d’entrenament amb el Sète francès, que va fer una estada d’una setmana a Barcelona. “La veritat és que ens ha vingut molt bé per mantenir la intensitat”.

L’entrenador terrassenc destaca la dificultat del xoc de demà. “De fet, aquest any no ens espera cap partit fàcil. Haurem de lluitar-los tots, del primer a l’últim”. Cobacho recorda que, la temporada passada, “el Rubí ens va posar en problemes a casa”, precedent que ha de servir d’alerta. “És un equip que no té res a perdre i que vindrà amb molta fam, ja que acumula tres derrotes, la darrera contra el Caballa, que ha de ser un rival directe”.

Quant al planter que dirigeix el portuguès Rui Tiago Moreira, el tècnic egarenc destaca l’aportació de Borja Fenoy, màxim anotador de la lliga amb onze dianes, i de Marc Mejías, així com la força a la boia de Georgii Kuznetsov. El Rubí compta amb un porter format al club, Oriol Albacete, i enguany ha incorporat els estatunidencs Zachary Frazier i Gavin Coyle West i el portuguès Rui Martins Ramos.