Derbi contra el Sabadell per tancar la fase regular de la lliga

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Derbi contra el Sabadell per tancar la fase regular de la lliga

El sènior masculí de waterpolo rebrà dissabte (18.00h) l’Astralpool CN Sabadell en partit corresponent a la 22a i última jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho afronta un derbi vallesà estrany, atès que ambdós equips arriben a la cita amb els deures fets. Els egarencs acabaran la fase regular en quart lloc, mentre que l’equip de Quim Colet serà amb tota probabilitat tercer. El CN Barcelona, segon amb un punt més, rep el Catalunya, un contrincant molt assequible.

Malgrat això, el tècnic local, que encara el compromís amb la baixa per sanció de Víctor Alegre, remarca que “un derbi sempre és un derbi”. “Sempre genera il·lusió jugar-lo i, a més, sempre poden trobar-se incentius. Per exemple, si guanyem, sumaríem la cinquena victòria consecutiva i seríem el segon millor equip de la segona volta”.

Cobacho no s’està, però, de tirar aigua al vi. “Som conscients que, hores d’ara, el Sabadell es troba un punt per sobre nostre”, argument que sosté a partir dels dos precedents d’enguany. L’equip de Quim Colet va endur-se el duel de la primera volta per un clar 10 a 4 i va imposar-se en les semifinals de la Copa del Rei per 9 a 8. “És cert que van ser dos partits diferents, molt més ajustat el de Copa, però la realitat és que van guanyar-nos les dues vegades”. L’entrenador terrassenc subratlla que el Sabadell disputarà la setmana que ve el partit de tornada de la final de l’Euro Cup contra el Palerm. “Sens dubte, estaran preparant aquesta cita i sortiran molt endollats”.

El tècnic egarenc considera que la imatge oferta contra el Sant Andreu dissabte passat és una bona referència. “Vam emportar-nos el triomf des de la defensa i vam saber controlar el seu golejador, el Niko Paul. Són dues receptes que hem de posar en pràctica contra un equip amb tant potencial ofensiu com el Sabadell. Hem de ser pacients, aturar els seus contracops i evitar que marxin aviat en el marcador, una situació en què es troben molt còmodes”.

Respecte al planter que dirigeix Quim Colet, ressalta l’aportació ofensiva del bielorús Kanstantsin Averka, tercer màxim anotador de la lliga amb 51 dianes, i de Fran Valera, que n’acumula 46. Cobacho també destaca el lideratge que exerceix Bernat Sanahuja, la tasca a la boia del serbi Dusan Banicevic i la seguretat a la porteria d’Edu Lorrio. “És un conjunt de molt nivell”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).