Debut amb derrota del sènior femení de waterpolo a la Copa Catalunya

El sènior femení de waterpolo debuta amb derrota contra el Sabadell en el Torneig de la Represa de la Copa Catalunya

CN Terrassa 5 – Astralpool CN Sabadell 13

Fitxa tècnica

CN Terrassa: Domene, Expósito, Panicello, Ortiz (1), Cantero, Cardona (1), Rodríguez, Montoya, Descalzi, Camus (3), Cuenda, Leitón, Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

Astralpool CN Sabadell: Ester, Ortiz (1), Van der Sloot (5), Ariño, Morell, Pérez (1), Cordobès, Garcia (2), Forca (1), Keuning (1), Tankeeva (1), González (1), Carilla.

Entrenador: David Palma.

Àrbitres: Suárez i Gómez.

Parcials: 0-3, 1-3, 2-4 i 2-3.

Resultat acumulat: 0-3, 1-6, 3-10, 5-13.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 0-3), (1-3, 1-4, 1-5, 1-6), (1-7, 2-7, 3-7, 3-8, 3-9, 3-10), (3-11, 3-12, 3-13, 4-13, 5-13).

El sènior femení de waterpolo va perdre ahir contra l’Astralpool CN Sabadell (5-13) en partit corresponent a la primera jornada del Torneig de la Represa, nom que ha atorgat la Federació Catalana de Natació a la fase de grups de la Copa Catalunya. Va ser l’estrena oficial del conjunt de Xavi Pérez enguany, un derbi vallesà que va contenir la càrrega simbòlica de ser el primer matx de waterpolo que va acollir el club després de l’esclat de la COVID-19.

L’equip de David Palma va dominar el matx des del principi davant un CN Terrassa que va afrontar el repte amb l’absència de dues jugadores bàsiques, Pili Peña i Olga Domènech, ambdues amb problemes físics. Les visitants van obrir una primera escletxa en el quart inicial. Nona Pérez i Maica Garcia van situar el 0 a 2 mitjan període i González va anotar el tercer en els darrers instants.

Les egarenques van reaccionar només començar el segon quart de la mà de Bea Ortiz, que va batre Ester en superioritat numèrica. El Sabadell, però, no va aixecar el peu i, liderat per Catharina Van der Sloot, millor jugadora del Campionat d’Europa Barcelona 2018, va encadenar un nou parcial de 0 a 3 que va enfilar l’electrònic fins a l’1 a 6 al descans.

A la represa, la dinàmica es va mantenir. Les de David Palma van seguir eixamplant el marge. L’holandesa Keuning va marcar el setè. El CN Terrassa es va apropar amb dues dianes en un minut, a càrrec de Martina Cardona i de la debutant Paula Camus. La resposta del Sabadell, no obstant, va ser contundent. Dos gols de l’omnipresent Van der Sloot i un de Garcia van col·locar el 3 a 10.

En l’últim període, i atesa la distància en el marcador, el matx va anar llanguint. Dues dianes finals de Paula Camus van establir el 5 a 13 definitiu.

Visita al CN Catalunya

El CN Terrassa disputarà el segon partit del Torneig de la Represa de la Copa Catalunya el proper dimecres 23 de setembre a les 20.45h a la piscina del CN Catalunya, un matx corresponent a la tercera jornada. El compromís de la segona jornada contra l’AE Santa Eulàlia programat inicialment per al dissabte 19 a les 16.00h ha canviat de data i es jugarà el dijous 24 a les 20.45h a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.