David Comellas, nou entrenador del primer equip de futbol

David Comellas serà el nou entrenador del primer equip de futbol del CN Terrassa, que milita a Tercera Catalana. El tècnic manresà, de 52 anys, ha signat contracte per una temporada amb possibilitat d’una segona (1+1) i substituirà en el càrrec Andrés Luque.

Com a jugador, Comellas va formar-se al Terrassa FC i al CE Sabadell. En el club arlequinat, i com a juvenil, va jugar en el Sabadell B i va entrenar puntualment amb el primer equip, que militava llavors a Primera Divisió. Posteriorment, va fitxar per la Segoviana, de Tercera Divisió, i, durant la seva trajectòria, va formar part de vuit clubs més, el Manresa, el Rubí, amb el qual va pujar a Segona Divisió B, el Granollers, el Sant Cugat, el Ribera d’Ondara, el Sant Quirze, el Corbera i el Papiol, club en el qual va exercir com a jugador-entrenador i amb el qual va aconseguir l’ascens a Tercera Catalana.

La seva etapa més llarga com a tècnic ha estat al CF Matadepera, al qual ha dirigit durant nou temporades. En destaquen dos ascensos, des de Quarta Catalana fins a Segona Catalana.