Daniel Díaz i Dorian Acuña, al Campionat d’Europa Cadet de waterpolo

Daniel Díaz i Dorian Acuña disputaran el Campionat d’Europa Cadet de waterpolo

Els waterpolistes Daniel Díaz i Dorian Acuña han estat convocats per la Federació Espanyola de Natació per participar en el Campionat d’Europa Cadet que se celebrarà a Loulé (Portugal) del 4 a l’11 de juliol.

El seleccionador Víctor González ha elaborat una llista formada per catorze waterpolistes.

Convocatòria Waterpolo Masculí Cadet
Campionat d’Europa Cadet Masculí
Loulé (Portugal)
4 -11 de juliol

Dorian Acuña2006CN Terrassa
Adrián Díaz2006Real Canoe NC
Daniel Díaz2006CN Terrassa
Agustí Feliú2006CN Godella
Javier Fernández2006CNW Majadahonda
Diego Ferrando2006CN Godella
Ferran García2006CN Mataró
Samuel García2006CN Godella
Biel Gomila2006CN Catalunya
Saúl Granados2006CD WP Málaga
Unai Lema2006CN Atlètic-Barceloneta
Carles Núñez2006CN Mataró
Tomás Perrone2006CN Atlètic-Barceloneta
Marc Rodríguez2006CN Mataró

Itàlia, Malta i Romania, rivals de grup

El combinat estatal està enquadrat en el grup B, en el qual tindrà com a rivals Romania (diumenge 4, 19.00, hora catalana), Itàlia (dilluns 5, 16.00, hora catalana) i Malta (dimarts 6, 19.00, hora catalana). El grup A està integrat per Alemanya, Montenegro, Portugal i Rússia; el grup C el formen França, Grècia, Sèrbia i Turquia; i el grup D aplega Croàcia, Geòrgia, Hongria i Polònia. El primer classificat de cada grup accedirà directament als quarts de final, previstos per al dijous 8, mentre que el segon i el tercer disputaran la ronda de vuitens de final, que es disputarà el dimecres 7. Les semifinals se celebraran el dissabte 10, mentre que la gran final es jugarà el diumenge 11.

+ CALENDARI I RESULTATS DE LA COMPETICIÓ