Dani López, campió…

Dani López, campió de l’Open de Sant Fost de Campsentelles de frontennis

El jugador del CN Terrassa Dani López va proclamar-se campió de l’Open de Sant Fost de Campsentelles de modalitat preolímpica de frontennis que va celebrar-se el cap de setmana passat i que va aplegar quinze parelles.

López va adjudicar-se el títol en companyia de José Cuesta, del Club Frontennis Abrera, en derrotar en la gran final Javi Martínez, del Cerdanyola, i Miguel Barragán, del Santa Coloma, per un ajustat 21 a 20. El tercer lloc va correspondre a Joan Barniol, del Club Berga, i Marc Esteve, de l’Igualada.