Natació

Dues medalles de bronze

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Cristina Garcia Kirichenko es penja dues medalles de bronze en el Meeting Internacional de Pardubice de natació

La nedadora del Club Natació Terrassa Cristina Garcia Kirichenko va penjar-se dues medalles de bronze en el Meeting Internacional de Pardubice (Txèquia) que va celebrar-se el cap de setmana passat.

La lleidatana va ser tercera en els 800 m lliures amb un registre de 8.56.94 i va repetir podi en els 200 m esquena amb una marca de 2.15.02, tot rebaixant els 2.16.10 que havia aconseguit en les sèries matinals. Garcia Kirichenko va nedar quatre proves més a la cita txeca. Va quedar-se a tocar de la medalla en els 100 m esquena, distància en què va ser quarta amb 1.04.79. A més, va classificar-se cinquena en 200 m estils (2.26.46), setena en 50 m esquena (31.12) i 42a en 50 m papallona (30.93).

Izan Cubillas, quart en 200 m estils

El club va comptar amb un segon representant en la selecció espanyola que va competir a Pardubice, Izan Cubillas. El manresà va finalitzar quart en els 200 m estils amb un registre de 2.08.09 i va obtenir una meritòria cinquena posició en els 200 m lliures amb un temps d’1.54.75. Cubillas, a més, va ser novè en 400 m estils després de guanyar la final B amb un temps de 4.38.66 i va ocupar el 19è lloc en 50 m esquena (28.56) i el 25è en 50 m lliures (24.90).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).