Convocatòria Assemblea General Ordinària

Convocatòria d’Assemblea General Ordinària de Socis Compromissaris

Dia: Dilluns 16 de desembre de 2019

Hora: 19.00h

Lloc: ANTIC BAR RESTAURANT (al costat del Saló Social)

ORDRE DEL DIA

1.- Obertura de l’Assemblea per la presidència.

2.- Nomenament de 2 interventors.

3.- Aprovació, si s’escau, de l’Acta de la reunió anterior.

4.- Presentació i aprovació, si s’escau, de la relació de socis honoraris i de mèrit.

5.- Presentació i aprovació, si s’escau, de la memòria de les activitats 2018-2019.

6.- Presentació i aprovació, si s’escau, de la liquidació de l’exercici econòmic 2018-2019 amb el tancament del balanç, el compte de resultats i l’informe dels auditors.

7.- Presentació i aprovació, si s’escau, del pressupost per a la temporada 2019-2020.

8.- Proposta i aprovació, si s’escau, de la creació de noves seccions esportives al Club.

9.- Proposta i aprovació, si s’escau, d’adhesió al Codi Ètic de la FC de Fútbol.

10.- Proposta i aprovació, si s’escau, de nomenament del Síndic del Soci.

11.- Propostes dels socis*.

12.- Precs i preguntes.

*Les propostes de socis/es seran admeses sempre que tinguin com a mínim el suport del 5 % dels socis/es numeraris del Club, s’hauran de formular per escrit, anar signades pels sol·licitants degudament identificats/des i ser lliurades a la secretaria del Club amb 15 dies d’antelació, com a mínim, a la data assenyalada per a la celebració de l’Assemblea.