Comunicat relatiu a les quotes de maig

Comunicat relatiu a les quotes de maig

Benvolgudes sòcies, benvolguts socis,

En la línia de seguir informant-vos amb la màxima transparència de la situació actualitzada del Club i també en la línia de responsabilitat en la presa de decisions per garantir la seva subsistència, us fem saber:

1.- Que l’ERTO presentat va ser aprovat amb la modificació a l’alça del percentatge de jornada de cada treballador fins al 30%. Per tant, s’incrementa la despesa de personal del Club ja que, del 70% vinculat a l’ERTO, el 40% l’assumeix l’Administració i el 30% restant, que correspon a la jornada treballada (presencialment o amb teletreball), la cobreix directament el Club. També vam decidir abonar als treballadors el 100% de la nòmina del mes de març, el que suposa un altre 30% i, finalment, el 25% de la quota de Seguretat Social.

2.- Pel que fa a les condicions salarials dels treballadors del Club del mes d’abril, segueixen la mateixa pauta després de l’acord amb el Comitè d’Empresa, és a dir, seguirà la compensació i percebran el 100% del salari.

3.- El personal del Club està fent tasques d’atenció als socis, de manteniment de piscines i instal·lacions en general, de gestió econòmica i administrativa i també segueix elaborant propostes d’activitats dirigides i entrenaments per estar “actiu a casa”, siguin en sessions directes o gravades. Tot aquest material està disponible a la web del club.

4.- La Generalitat i l’Agència Catalana de Consum van publicar conjuntament un document en el qual aclarien els dubtes plantejats respecte a les quotes dels clubs i entitats esportives i, més concretament, si aquestes quotes estarien afectades pel comunicat de consum sobre el dret a la devolució dels imports pagats pels consumidors en cas que no es prestin els serveis.

“Pel que fa a les quotes socials abonades a entitats culturals i esportives sense finalitat de lucre, legalment creades i inscrites com a tals, no generen dret a devolució. Són aportacions a fons perdut per contribuir al manteniment de l’entitat i reflecteixen l’adhesió i la pertinença a un projecte compartit per totes les persones associades.

Cal tenir en compte que si estem parlant de quotes a una entitat en qualitat de soci, i que aquesta condició comporti ser copropietari de l’entitat (cosa relativament freqüent en el cas de molts clubs i entitats esportives i culturals), aquest fet exclou la relació de consum i, per tant, ja no hi hauria lloc a cap devolució”

5.- En aplicació del comunicat anterior, el Club no va facturar als socis les quotes de les seccions i escoles esportives, cursos, cursets, classes amb tècnics, activitats dirigides en sec o aquàtiques del mes d’abril i tampoc ho farà amb les del mes de maig. És a dir, no es facturen totes aquelles activitats de pagament afegit a la quota de soci.

6.- Per garantir la viabilitat econòmica del Club i poder fer front a tots els seus compromisos amb els treballadors, empreses subministradores, etc., el Club s’ha acollit a la línia de crèdit específica COVID 19 (avalada per l’Administració Pública). Hem formalitzat operacions financeres per un import de 700.000€ amb l’objectiu de mantenir la tresoreria necessària per al seu funcionament.

7.- S’està preparant el retorn a l’activitat per tal que el dia que se’ns indiqui que podem tornar a obrir al públic, puguem fer servir els espais esportius amb la màxima comoditat i condicions d’higiene i seguretat que s’hagin d’establir.

COMPENSACIÓ ALS SOCIS EN ACTIU AL CORRENT DE PAGAMENT

Per a tots aquells socis/es que estiguin en actiu i al corrent de pagament durant tot el temps que duri el tancament forçós de les instal·lacions, el club establirà 2 mesures de compensació (a+b):

a).- BONIFICACIÓ D’UN 30% EN LA QUOTA DE SOCI DEL MES DE MAIG, aplicable directament en la facturació del mes de maig a les quotes de socis en actiu i al corrent de pagament de les modalitats individuals i familiars.

b).- TARGETA MONEDER AMB L’ASSIGNACIÓ D’UN IMPORT ECONÒMIC per utilitzar-la com a forma de pagament de tots els serveis esportius que no estan inclosos en la quota de soci (cursets, activitats i classes dirigides de pagament, escoles esportives, classes particulars, àrea termal, campus, armariets de lloguer, etc.).

L’assignació de l’import total serà la següent:

INGRÉS EN LA TARGETA MONEDER DELS SEGÜENTS % DE LES QUOTES DELS MESOS D’ABRIL I MAIG DE 2020 TANT PER A SOCIS INDIVIDUALS COM FAMILIARS

MES D’ABRIL –  40% de BONIFICACIÓ

MES DE MAIG – 30% de BONIFICACIÓ

RESUM DE BONIFICACIONS:

Mes d’ABRIL, la bonificació serà del 40% en TARGETA MONEDER

Mes de MAIG, la bonificació serà 30% de l’IMPORT DE FACTURACIÓ + 30% en TARGETA MONEDER.

EXEMPLES:

Soci individual: quota mensual soci adult 43,27

Se li facturarà el 70%, és a dir 30,29€. L’estalvi per bonificació del 30% és de 12,98€ i se li ingressarà a la targeta moneder l’import de 30,29€ (40% abril + 30% maig).

TOTAL BONIFICACIÓ = 43,27€

Soci familiar de 4: quota mensual de 4 membres adult 94,81€

Se li facturarà el 70%, és a dir 66,37€. L’estalvi per bonificació del 30% és de 28,44€ i se li ingressarà a la targeta moneder l’import de 66,37€ (40% abril + 30% maig).

TOTAL BONIFICACIÓ = 94,81€

Aquestes mesures són provisionals fins al dia 31 de maig i es prenen avaluant la situació de cada moment, en funció de la evolució de  l’estat de la crisi sanitària.

Si tal com es preveu, hi ha una incorporació esglaonada a l’activitat esportiva, els socis que estiguin en actiu i al corrent de pagament tindran dret preferent en aquesta incorporació.

Novament, us demanem que tingueu confiança i us donem les gràcies per la vostra comprensió i per haver-nos fet costat, sobretot, en aquests moments tan difícils. Us desitgem bona salut per a tothom!!

CLUB NATACIÓ TERRASSA

+ COMUNICAT ÍNTEGRE EN PDF