Comunicat relatiu a les quotes de juny

Benvolgudes sòcies i benvolguts socis,

Ens adrecem a vosaltres novament per informar-vos de la situació del Club en aquests moments i de les mesures que estem prenent per al retorn a l’obertura de la instal·lació. Són les següents:

1.- Els treballadors del Club segueixen en ERTO amb el 30% de la jornada, cosa que suposa per al Club una despesa aproximada del 60% de la nòmina mensual. La resta del salari el paga  l’Administració. A mesura que es normalitzi el funcionament del Club, anirem baixant el nombre de treballadors de l’ERTO per passar-los a situació laboral del 100% fins a arribar a la totalitat dels treballadors, quan les instal·lacions funcionin per sobre del 75% de l’aforament.

2.- En aquests moments, el Club ja està preparat per al retorn a l’activitat, perquè el dia que se’ns indiqui (FASE 2) que podem tornar a obrir al públic, puguem fer servir els espais esportius amb la màxima comoditat i condicions d’higiene i seguretat que s’hagin d’establir.

Us ho volem mostrar en aquest vídeo!

Sembla ser que estarem obligats a obrir les instal·lacions parcialment. Quan ho fem, serà mitjançant hores concertades que s’hauran de reservar amb l’aplicació informàtica del Club i amb un aforament màxim del 30% per a entrenaments o sessions individuals.

Les activitats col·lectives de grups entraran en funcionament una mica més endavant.

COMPENSACIÓ ALS SOCIS EN ACTIU AL CORRENT DE PAGAMENT PER AL MES DE JUNY

Per a tots aquells socis/es que estiguin en actiu i al corrent de pagament durant el tancament forçós de les instal·lacions, el club establirà una BONIFICACIÓ D’UN 30% EN LA QUOTA DE SOCI DEL MES DE JUNY, aplicable directament en la facturació del mes de juny a les quotes de socis en actiu i al corrent de pagament de les modalitats individuals i familiars.

Aquestes mesures són provisionals fins al dia 30 de juny. Esperem que, al mes de juliol, la situació ja estigui plenament normalitzada, sempre a expenses de l’evolució de la crisi sanitària.

És evident que, en tractar-se d’una incorporació esglaonada i amb una limitació del 30% de l’aforament establerta per una norma legal de rang superior i obligat compliment, en aquesta primera etapa de reincorporació, únicament podran accedir a fer-ne ús els socis en actiu i al corrent de pagament. A mesura que aquesta limitació legal d’aforament es vagi suavitzant, donarem accés als abonats de manteniment que vulguin retornar a ser socis i, posteriorment, a aquelles persones que han deixat de ser socis i vulguin recuperar aquesta condició.

Novament, us agraïm la vostra confiança en la gestió que estem fent en aquests moments tan difícils i imprevisibles, sobretot per la incertesa relativa a la durada del tancament de les instal·lacions.

Us desitgem, com sempre, molta salut per a tothom !!

CLUB NATACIÓ TERRASSA

+ COMUNICAT ÍNTEGRE EN PDF