Comunicat d’agraïment

Avui, per diferents circumstàncies, sis waterpolistes acaben oficialment la seva etapa en el primer equip masculí i en el primer equip femení del Club Natació Terrassa. Són Iñaki Aguilar, Bernat Sanahuja, Sergi Mora, Óscar Aguilar, Biel Segura i Marta Samper.

El Club vol agrair públicament a tots ells l’esforç, la implicació, la dedicació i la professionalitat que han demostrat durant la seva trajectòria a l’entitat. Tots ells, grans persones, ens han fet partícips d’alegries esportives inoblidables a la Lliga, a la Copa i a la Champions League.

El Club els desitja molts èxits personals i professionals de cara al futur.

Moltíssimes gràcies per tot.