Bàsquet

Commemoració del 25è aniversari de la secció de bàsquet

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

La secció de bàsquet va commemorar dissabte passat el 25è aniversari en un vespre ple d’emocions que va tenir com a escenari el Pavelló del Pla del Bon Aire. L’acte va comptar amb la presència del president del club Jordi Martín, de la regidora d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa Eva Candela i de José Luis Cano, gerent de Salt Idiomes, patrocinador de la secció.

La vetllada va iniciar-se amb la presentació i desfilada dels 310 jugadors que integren els 25 equips de la secció aquesta temporada, catorze de categoria masculina, catorze de categoria femenina i l’escola. Posteriorment, va projectar-se un vídeo que va repassar els 25 anys d’existència de la secció i van tenir lloc els parlaments de les autoritats. Aquesta primera part de l’acte es va completar amb la realització de les fotografies oficials de cadascun dels equips per aquesta temporada. Tots els assistents, a més, van poder visitar l’exposició fotogràfica commemorativa d’aquests 25 anys.

Acte d’homenatge als històrics

El plat fort de la nit va esdevenir l’acte de homenatge conduït pel periodista de Canal Terrassa Joan Gutiérrez, en el qual van lliurar-se diversos reconeixements a jugadors i personalitats històriques de la secció.

En primer lloc, van rebre una placa commemorativa Jesús Martínez, Francesc Santandreu, Francesc López, Toni Cortés i Vicente Gómez, cinc persones cabdals per al desenvolupament del bàsquet al CN Terrassa. A continuació, va ser homenatjada l’exjugadora recentment retiradaMarta Feliu,que va militar durant dotze temporades al sènior femení.

L’acte va prosseguir amb el lliurament de mencions especials a dotze jugadors i dotze jugadores representatius de les diferents generacions que han crescut al club durant aquests 25 anys. Els vint-i-quatre homenatjats va ser Montse Castañé, Francesc Kiko López, Rosa Maria Pérez Trivi, Josep Gamundi, Gemma González, Eduard Ulldemolins, Magda Soldado, Jordi Romero, Sonia Herrero, Toni Ramírez, Laura Romero, Paco Valero, Teresa Oliveras, Jordi Ezequiel, Maria Olmo, Eduard Feliu, Alba Colom, Jordi Astilleros, Marta Feliu, Miquel Fernández, Marta Piñol, Ricard Sociats, Anna Vidal i Joan Fitó.

Al seu torn, el col·lectiu d’exjugadors va lliurar una recopilació fotogràfica i un llibre de dedicatòries als tècnics Vicente Gómez i Jordi Sociats en reconeixement a la seva tasca durant més de dues dècades. L’esdeveniment va concloure amb un refrigeri al mateix pavelló.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).