Natació

Cesar Castro, primer nedador del CN Terrassa classificat pel mundial de Fukuoka

Del 23 al 30 de juliol del 2023, la ciutat de Fukuoka (Japó) acollirà el XX Campionat del món absolut. Cesar Castro és el primer nedador del CN Terrassa classificat de l’equip provisional seleccionat pel mundial de Fukuoka.

El nedador del CN Terrassa participarà en la prova de relleu de 4×200 lliure, i de moment ho farà amb el nedador Luis Domínguez del E.M. El Olivar. Les altres dues places encara estan per definir ja que, estaran obertes fins a la celebració del segon acte classificatori (Q2), el Mare Nostrum-Ciutat de Barcelona, que es celebrarà el 17 i 18 de maig.

Natàlia Fitó