Nit de l’Esportista 2018

Catorze nominacions en la Nit de l’Esportista 2018

El Club Natació Terrassa totalitza catorze nominacions en la relació de finalistes de la Nit de l’Esportista 2018, certamen que organitza l’Ajuntament de Terrassa i Diari de Terrassa. La gala de lliurament de guardons se celebrarà el divendres 15 de març al Teatre Principal.

En la categoria principal, Esportista de l’Any, el club compta amb la candidatura de la nedadora Sarai Gascón. Així mateix, l’equip femení absolut de natació i l’equip masculí absolut de waterpolo opten a Equip de l’Any, mentre que els waterpolistes Bernat Sanahuja i Olga Descalzi estan nominats en la categoria Esportista Promesa de l’Any. Al seu torn, el tècnic del sènior masculí de waterpolo Dídac Cobacho és un dels candidats a Entrenador de l’Any i la nedadora Sílvia Pagès està nominada en la categoria Esportista Màster de l’Any.

Igualment, Toni Cortés i Carles Millera opten al premi en la categoria Dedicació al Món de l’Esport i els nedadors José Antonio Marí i Judith Pérez estan nominats en la categoria Esport Adaptat per a Persones amb Discapacitat Física. Finalment, Cicles Morenito i Motor Munich són dos dels candidats en la categoria Suport i Col·laboració Econòmica al Món de l’Esport i el Torneig Benèfic de Pàdel La Vida és Xula opta al premi en la categoria Organització d’Esdeveniments Solidaris o d’Integració Social. A més, dues persones molt vinculades al club en l’àmbit del waterpolo, Jordi Valls i Rafael Aguilar, estan nominades en les categories Entrenador de l’Any i Dedicació al Món de l’Esport, respectivament.

+ RELACIÓ COMPLETA DE FINALISTES