Carta als socis i sòcies

NOTA INFORMATIVA A SÒCIES I SOCIS DEL CLUB NATACIÓ TERRASSA

En el marc de les mesures excepcionals per contenir la propagació del coronavirus, l’Alcalde de Terrassa va emetre un Ban el dijous dia 12 de març que obligava el CN Terrassa a tancar les instal·lacions esportives municipals que gestiona durant un període mínim de 15 dies, des del divendres 13 al divendres 27 de març. Aquesta decisió de l’Ajuntament no deixava al club cap altra alternativa que el seu compliment.

També cal tenir en compte el Real Decreto 463/2020, de 14 de març, que ens ha fet arribar el Consejo Superior de Deportes, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19. Entre les mesures més importants que afecten el sector esportiu, estan la suspensió de la llibertat de circulació de les persones, la suspensió de l’obertura al públic de les instal·lacions esportives i també ens comunica que el seu incompliment serà sancionat en base a l’article 20 de l’esmentat Decret.

Totes les sòcies i socis del CN Terrassa estem immersos, sense excepció, en una situació d’extraordinària complexitat sanitària que ens afecta directament. Per aquest motiu, volem desitjar-vos el millor estat personal i familiar perquè, plegats, puguem superar aquest ensurt.

Entenem que el tancament de les instal·lacions i, per tant, la impossibilitat de prestar els serveis esportius habituals, suposa una molèstia per a tots vosaltres. De fet, encara que estiguessin obertes, la població no hi podria accedir per l’establiment de la prohibició de la lliure circulació de persones pels carrers.

En aquest sentit, però, cal reflexionar sobre l’anomalia absoluta d’aquests dies que estan trasbalsant la nostra vida: mesures extraordinàries d’higiene, confinaments, gran limitació de desplaçament pels carrers, impossibilitat de trasllats, estat d’alarma… Estem en un parèntesi que ningú hagués imaginat fa uns mesos i que requerirà un gran esforç de responsabilitat, d’empatia i de solidaritat per part de tothom.

Aquests quinze dies, com a mínim, de tancament suposaran una afectació per a tothom. Cal tenir en compte que, darrere els serveis que rebeu com a socis, hi ha un munt de treballadors/es que estan vivint la mateixa situació d’alerta sanitària que tu, una situació que, entre tots, podem evitar que es converteixi en una gran crisi sanitària si actuem amb solidaritat cap als altres i apliquem visió a mig i llarg termini.

Aquest sacrifici global comportarà que aviat recuperem el club que volem. Un club que avança en la millora de l’oferta d’activitats, de serveis, de vestidors, de màquines de fitness, de noves instal·lacions esportives, de nou bar, de nous serveis i també, com no, dels nostres esportistes, els de base i els d’alt rendiment, que tampoc poden entrenar amb la dificultat que això suposa en un any olímpic. Amb totes i tots treballant per oferir-vos el servei i l’atenció que mereixeu.

En aquests moments, tenim el personal contractat del Club treballant. Alguns ho fan de forma virtual, des de casa, preparant  una sèrie de recomanacions, continguts, exercicis i activitats que us ajudaran a mantenir-vos en forma en la mesura del possible, tot acostant-vos alguns dels serveis del Club a casa aprofitant les noves tecnologies. Altres, com ara els empleats de manteniment i neteja, estan treballant presencialment per assegurar un bon funcionament de totes les instal·lacions en el moment en què puguem obrir-les al públic novament.

Ara per ara, degut a la complexitat d’una situació sense precedents, no sabem exactament quin serà l’impacte directe a nivell social i econòmic de tot plegat. És per això que us demanem que tingueu confiança en la nostra gestió d’aquesta eventualitat, perquè creiem que, entre tots, hem aconseguit posar el CN Terrassa en una situació social, econòmica i esportiva al més alt nivell. Un club modern, solvent i preparat per al futur.

El CN Terrassa és una entitat sense ànim de lucre (a diferència dels gimnasos privats) i tots els seus ingressos es reverteixen en la millora de les instal·lacions i els serveis als associats. Aquests dies, tot i estar tancats al públic, hem de continuar fent front a les despeses de neteja, manteniment, reparacions i millores, obres en marxa, consums, seguretat, personal, etc.

Malgrat això, estudiarem i implementarem mesures que, sense posar en perill l’equilibri pressupostari, puguin compensar parcialment aquest moment excepcional que estem vivint i que anirem concretant un cop finalitzi aquesta situació. Ara tots hi perdem una mica i, a mig termini, tots hi guanyarem.

El CN Terrassa seguirà atent a les directrius que ens facin arribar els organismes oficials. Les anirem aplicant i, sobretot, esperem que, amb una bona dosi de  responsabilitat individual i col·lectiva, acabem amb aquesta situació transitòria de la millor i més ràpida forma possible.

Salut per a tothom !!

CLUB NATACIÓ TERRASSA