Escuert, renovada

Carla Escuert seguirà en el sènior femení de bàsquet

El Club Natació Terrassa continua avançant en la composició de la plantilla del sènior femení de bàsquet de cara a la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades d’Anna Vidal, Marta Piñol, Valentina Nieves, Andrea Morillo, Laia Riudavets, Berta Martín, Anna Garcia, Maria Amposta, Marta Dinarès, Maria Olmo i Eva Garcia, el club s’ha assegurat la continuïtat de Carla Escuert.

Escuert, pivot de 23 anys, va arribar al club aquesta temporada procedent del Campus Promete de Logronyo. La sabadellenca, amb experiència a Lliga Femenina 1 i Lliga Femenina 2, va disputar el passat mes de gener el partit AllStar de la Copa Catalunya Femenina com a integrant de l’equip de la Conferència Nord.