Institucional, Seccions
Natació

Carla Campo, en un col·loqui

Carla Campo prendrà part en un col·loqui sobre les desigualtats de gènere a l’esport

La nedadora Carla Campo participarà el proper dilluns 8 d’abril en un col·loqui sobre les desigualtats de gènere a l’esport. L’esdeveniment se celebrarà al Cinema Catalunya després de la projecció de la pel·lícula “La Batalla de los Sexos”, que arrencarà a les 18.30h, i comptarà també amb la presència d’un representant del Consell Esportiu del Vallès Occidental.

L’acte tindrà lloc en el marc del Cinefòrum per la Igualtat i en commemoració pel Dia Internacional de l’Activitat Física del proper 6 d’abril i pretén sensibilitzar contra les actituds masclistes, les discriminacions per raó de gènere i les lgbt-fòbies que continuen existint a l’esport i a l’educació física actual.

15a edició del Cinefòrum per la Igualtat

El Cinefòrum per la Igualtat, que enguany arriba a la 15a edició, té per objectiu treballar, transversalment, des de tots els àmbits i serveis, per la igualtat de totes les persones, tenint en compte la complexitat que hi ha al darrere de les desigualtats i discriminacions de gènere i els factors que les poden agreujar, com són l’edat, l’origen, la classe social, l’estat de salut, l’orientació sexual i la jerarquia laboral, entre d’altres.

El cicle està format per set pel·lícules i està organitzat des del Servei de Polítiques de Gènere amb la col·laboració d’altres serveis de l’Ajuntament -Ciutadania, Esports, Salut, LGTBIQ i Promoció Econòmica-, amb la voluntat de cridar a la reflexió per tal de, en l’àmbit individual i com a societat, trencar amb aquestes desigualtats.