Grup Màsters

Cap de setmana de competicions pels màsters de natació del Club Natació Terrassa

Aquest cap de setmana, 24 i 25 de febrer, els màsters de natació del CN Terrassa disputaran dues competicions. Dissabte 24, competiran en el II Trofeu Màster CN Sant Andreu, mentre que diumenge 25 es disputarà el IV Campionat de Catalunya Open màster de fons en Piscina de 50 metres.

El II Trofeu Màster CN Sant Andreu, forma part del Circuit Català de Trofeus Màster, sisena etapa i es disputarà a la Piscina Pere Serrat del CN Sant Andreu. Els nedadors i nedadores del CN Terrassa que es llençaran a l’aigua seran: Alejandro Valentin (50 i 100 m lliure), Gerard Toset (50 i 100 m lliure), Patricia Molina (100 m braça), Sandra Faro (200 m lliure), Silvia Pages (50 i 200 m braça) així com Victor Faro (50 m papallona i 100 m lliure).

Per altra banda, el IV Campionat de Catalunya Open màster de fons, també es disputarà a la piscina Pere Serrat del CN Sant Andreu. La competició s’iniciarà a les 9:30 hores i es reprendrà a les 15:30 hores. Els nedadors i nedadores del CN Terrassa que competiran en aquest campionat, seran: Silvia Pages (1500 m lliure), Susana Pages (1500 m lliure), Enrique Lupiañez (1500 m lliure), Victor Faro (1500 m lliure) i Ascensió Maillo (1500 m lliure).