Frontenis

Campions de Catalunya per equips de frontennis!

Campions de Catalunya per equips de frontennis!

El Club Natació Terrassa va proclamar-se campió de Catalunya per equips de frontennis en modalitat preolímpica en la fase final disputada el cap de setmana passat a les instal·lacions de l’Ègora Olímpics de la Vall d’Hebron de Barcelona.

L’equip egarenc va batre dissabte en semifinals el CF Abrera després de vèncer els dos partits. En el primer matx, Víctor Modenes i Cristian Viñarás van superar Aitor Tena i Raúl Cots per 2 sets a 0 (14-13 i 15-3). Així mateix, en el segon enfrontament, Daniel López i Àlex Navarro van derrotar Jonathan Alonso i José Juan Cuesta per 2 sets a 1 (12-14, 15-6 i 10-1).

El diumenge, en la gran final, el CN Terrassa va desfer-se del CF Igualada en guanyar també els dos partits. En el primer compromís, Daniel López i Cristian Viñarás van batre Pau Vergara i José Fernández per 2 sets a 0 (15-5 i 15-5). Igualment, en el segon matx, Biel Vaghi i Àlex Navarro van doblegar Marc Esteve i Adrià Cano per 2 sets a 0 (15-6 i 15-9).

L’equip del CN Terrassa que ha disputat aquest campionat està format per Dani López, Víctor Modenes, Àlex Navarro, Biel Vaghi i Cristian Viñarás.