Bronze per a l’infantil masculí en el Campionat de Catalunya de waterpolo

Bronze per a l’infantil masculí en el Campionat de Catalunya de waterpolo

L’infantil masculí de waterpolo va assolir la medalla de bronze en la fase final del Campionat de Catalunya que va celebrar-se ahir i abans d’ahir a la Piscina Municipal de Montjuïc.

L’equip dirigit per Sergi Mora va estrenar-se amb una victòria solvent contra el CN Sant Andreu en vuitens de final per 11 a 4 (1-0, 5-1, 2-1 i 3-2). Després de l’1 a 0 amb què va finalitzar el primer període, els egarencs van prémer l’accelerador en el segon quart i van sentenciar el matx amb un parcial de 5 a 1 que els va proporcionar un marge de cinc gols al descans.

El xoc de quarts de final contra el CE Mediterrani va ser molt més ajustat. Els de Sergi Mora van imposar-se per 5 a 6 (0-3, 2-1, 0-1 i 3-1), triomf que van fonamentar en un gran inici. Mercadé, Arimon i Vásquez van col·locar el 0 a 3 amb què va finalitzar el primer període. El conjunt del barri de Sants va retallar mínimament la renda abans del descans (2-4). A la represa, una diana de Vásquez va situar un tranquil·litzador 2 a 5 al final del tercer quart. El Mediterrani, no obstant, no va abaixar els braços i va encadenar un parcial de 3 a 0 que va situar l’empat a cinc a poc més d’un minut per al final. Tarradas, a cinquanta-vuit segons de la botzina, va establir el 5 a 6 definitiu.

La ratxa de victòries es va interrompre en semifinals. El CN Atlètic-Barceloneta va barrar el pas dels terrassencs a la gran final en vèncer per 9 a 5 (1-1, 3-0, 2-3 i 3-1). Després d’un primer quart igualat, els mariners van obrir una escletxa en el segon període gràcies a un parcial de 3 a 0 que va enfilar el marcador fins al 4 a 1 al descans. El CN Terrassa ho va intentar a la represa, però no va poder revertir el domini del Barceloneta, que va certificar el triomf amb un 3 a 1 final.

L’equip de Sergi Mora va refer-se bé d’aquesta ensopegada i va penjar-se la medalla de bronze després de superar el CN Sabadell per 10 a 7 (2-1, 2-2, 3-1 i 3-3) en el partit pel tercer i quart lloc. Els egarencs van avançar-se de sortida amb dues dianes de Tarradas i Arimon, que van rebre rèplica per part de Rudoi (2-1). El CN Terrassa va conservar la renda mínima fins al descans gràcies a un penal transformat per Tarradas en el tram final del segon període (4-3). Els de Mora van fer un pas de gegant cap al bronze a la represa. Després que el Sabadell empatés a quatre, els terrassencs van encadenar un parcial de 3 a 0 que va esdevenir decisiu (7-4). El rival comarcal va aproximar-se a un gol a dos minuts del final (8-7), però dues dianes consecutives de Fernández i Tarradas van resoldre el matx.

L’infantil masculí que va aconseguir la medalla de bronze al Campionat de Catalunya està integrat per Max Valls, Arnau Mercadé, Jordi Tarradas, Oriol Sánchez, Marc Moreno, Samuel Díaz, Iker Vásquez, Roger Farré, Martí Arimon, Marc Campaña, Biel Fernández, Jan Infante, Eric Mora, Héctor Dios i Ethan Ibargüengoitia.