L’acord té una durada de tres temporades, l’actual i dues més
El Club Natació Terrassa i Bricomart Terrassa han arribat a un acord pel qual l’empresa de material de construcció i reforma esdevindrà patrocinador del sènior masculí de bàsquet per tres temporades, l’actual, 2017-2018, i les dues següents, 2018-2019 i 2019-2020. El compromís va ser presentat en roda de premsa ahir a la tarda, en un acte que va comptar amb la presència del vocal de la Junta Directiva del club, Joan Cabrera, i del director de Bricomart Terrassa, Pablo Muñiz.
Entre d’altres contraprestacions, el conveni contempla la presència del logotip de Bricomart Terrassa en la samarreta del sènior masculí de bàsquet principal, així com altres elements de promoció i visibilitat de l’empresa dins el club com ara espais publicitaris, l’enviament de newsletters als socis per correu electrònic amb ofertes i promocions especials i presència en la pàgina web i en les publicacions i actes propis de la secció de bàsquet. Al seu torn, Bricomart Terrassa farà una aportació econòmica distribuïda en cadascuna de les tres temporades de vigència de l’acord.
Un camí en què cal aprofundir
En la seva intervenció, Joan Cabrera va agrair a Bricomart “la confiança” dipositada en el club per aquesta esponsorització i ha destacat la “vàlua” del seu gest. “Resulta molt gratificant que existeixen empreses a Terrassa que apostin per l’esport i que, a més, ho facin de manera sostinguda en el temps”. El vocal de la Junta Directiva va subratllar la importància d’aquestes col·laboracions. “Suposen una ajuda inestimable. No deixarem de treballar per incrementar-les i estendre-les a la resta de seccions i equips del club. Creiem que és un camí en què cal aprofundir per poder seguir promovent la pràctica esportiva tant a nivell lúdic com competitiu”.
Al seu torn, Pablo Muñiz va mostrar-se molt satisfet per l’acord. “Per a nosaltres, és una continuïtat. Portem cinc anys al Vallès i ja hi havia hagut una col·laboració amb la botiga de Sant Quirze”. Muñiz va explicar que Bricomart creu en els valors de l’esport com a eina de “creixement personal, especialment pel que fa a la joventut i, sobretot, en el marc d’una entitat amb la tradició del CN Terrassa”. El director de Bricomart Terrassa va remarcar que aquest patrocini de tres anys “suposa una aposta clara i segura per l’esport”.
Preus de magatzem per a professionals i particulars
Bricomart Terrassa va obrir portes el passat 24 d’octubre al centre comercial Terrassa Plaça, convertint-se en el segon magatzem de la marca a Catalunya, després del de Sant Quirze del Vallès. La seva obertura va suposar la creació de més de 100 llocs de treball directes i més de 20 indirectes. Amb 9.400 metres quadrats, Bricomart ofereix tot tipus de material de qualitat professional per a la construcció i la reforma adreçats tant a professionals com a particulars.
L’establiment compta amb més de 20.000 referències en estoc de les principals marques del mercat al millor preu, organitzades al voltant de nou seccions: materials de la construcció, fusta, electricitat, fontaneria, sanitari, ceràmica, pintura, eines i ferreteria. Aquest assortiment de productes de qualitat professional està a l’abast tant de particulars com de professionals del sector.
Bricomart fonamenta el seu èxit en el seu compromís amb els clients i preus de magatzem que permeten assegurar tots els dies la millor oferta de la zona. Els clients poden gaudir a Bricomart Terrassa també d’horaris propis d’un magatzem, ja que obre portes a les 7.30 h del matí. L’equip d’atenció al client ofereix, a més, un assessorament professional a tots aquells que ho requereixin. Tot l’estoc de Bricomart es troba al mateix magatzem, pel que es garanteix una experiència de compra ràpida.
Bricomart pertany al grup ADEO i va néixer a Espanya el 2005, amb l’objectiu de donar una resposta pràctica i econòmica als professionals de la construcció i reformes, així com a experts en bricolatge. Actualment, Bricomart compta amb 20 magatzems a tota Espanya.