Natació

Botí de cinc medalles més en la segona jornada de l’Open Internacional Catalunya de natació

Or per al relleu masculí de 4×200 m lliures

Plates per a Laura Díaz en els 50 m braça i per al relleu femení de 4×200 m lliures

Bronzes per a Alejandro Calderón en 50 m esquena i per a Guillem Ramia en 100 m lliures

El Club Natació Terrassa ha aconseguit cinc medalles (una d’or, dues de plata i dues de bronze) en la segona jornada de finals de l’Open Internacional Catalunya de natació que s’ha celebrat aquesta tarda a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.

El relleu masculí de 4×200 m lliures, format per Miguel Durán, Ferran Siré, Guillem Ramia i Adrià Roy, s’ha adjudicat el títol en aturar el crono en 7.38.82.

Al seu torn, Laura Díaz s’ha penjat la medalla de plata en els 50 m braça amb una marca de 33.18. El club ha comptat amb una segona representant en aquesta final, Meritxell Puig, que ha acabat vuitena amb 34.76. La segona plata de la jornada ha arribat de la mà del relleu femení de 4×200 m lliures, integrat per Esther Morillo, Gisela Guerrero, Carla Seco i Aida López, que han establert un temps de 8.34.46.

Per la seva banda, Alejandro Calderón ha aconseguit la medalla de bronze en 50 m esquena amb un registre de 26.23. En aquesta mateixa final, Oriol Pérez ha obtingut el cinquè lloc amb 27.57. Completa la collita de podis el bronze de Guillem Ramia en 100 m lliures (52.20). El CN Terrassa ha classificat dos nedadors més en aquesta final, Miguel Durán, cinquè amb 52.33, i Adrià Roy, novè amb 53.81.

Tretze places de finalista A

Al marge de les medalles, el club ha sumat tretze places de finalista A. A més de les citades de Meritxell Puig, Oriol Pérez, Miguel Durán i Adrià Roy, Aida López n’ha totalitzat dues en finalitzar quarta en els 800 m lliures femenins (9.12.66) i en els 200 m papallona femenins (2.20.73). També s’han quedat a tocar del podi Francho Artal, quart en els 400 m estils masculins (4.43.57), i Eric Rodelas, quart en els 50 m braça masculins (29.66). En aquesta mateixa distància, Víctor de Pablo s’ha classificat cinquè (29.69). En els 50 m esquena femenins, Carla Seco ha assolit el cinquè lloc (30.15), mentre que Berta Palau ha acabat novena (31.74). Finalment, Esther Morillo ha estat setena en els 800 m lliures femenins (9.24.89), mateixa posició que ha ocupat Guillem Ramia en els 800 m lliures masculins (8.48.93).

Dos podis en natació adaptada

Així mateix, cal destacar que el CN Terrassa ha obtingut dos podis en els 100 m lliures de natació adaptada. Àlex Villarejo ha vençut amb 57.57, per davant de Mario Guillén, plata amb 1.07.32.