Esport inclusiu

Bon paper de l’equip de natació adaptada del CN Terrassa al 9è Trofeu Internacional de Natació Adaptada

• El nedador Àlex Villarejo ha assolit la marca mínima B per poder ser escollit per la selecció per competir als Jocs Paralímpics de París 2024. Amb ell, serien tres els nedadors de la secció amb possibilitat de competir als Jocs

Els esportistes que integren la secció de Natació Adaptada del Club Natació Terrassa han participat aquest cap de setmana en un nou compromís esportiu, el 9è Trofeu Internacional de Natació Adaptada, que ha tingut lloc a les instal·lacions del Club Natació Barcelona.

Aquesta ha estat la primera competició de la temporada en una piscina de 50 metres. Segons l’entrenador i coordinador de l’equip, Jordi Bosch, “l’equip venia entrenant fort i ha competit amb un alt nivell”, com ha demostrat en les diverses competicions fetes al llarg de la temporada. Bosch també ha destacat que diversos nedadors de l’equip hagin assolit les seves millors marques personals.

El trofeu internacional ha estat una competició molt exigent per als membres de la secció d’Adaptada del CN Terrassa, ja que hi han participat nedadors d’arreu d’Espanya amb un altíssim nivell, els quals (amb els Jocs Paralímpics de París 2024 al cap) han intentat fer les seves millors marques. Tot i que Bosch reconeix que “falta camí per recórrer encara per poder estar entre els millors”, els resultats obtinguts a nivell grupal pels membres de l’equip de Natació Adaptada del CN Terrassa “han estat molt bons”, ha destacat.

Tres nedadors de la secció, possibles participants en els Jocs Paralímpics de París 2024

El nedador de l’equip Àlex Villarejo ha assolit a la competició del cap de setmana una marca mínima B, gràcies a la qual entra en els criteris de la selecció espanyola per participar en els Jocs Paralímpics de París 2024. Amb ell, ja serien tres els nedadors de l’equip amb la marca mínima de referència: l’Àlex Villarejo, la Sarai Gascon i el Jacobo Garrido.

El pròxim objectiu de l’equip serà el dia 3 de març, al Campionat de Catalunya de Natació Adaptada que es durà a terme a les instal·lacions del Club Natació Terrassa, una fita amb aspiracions per als nedadors egarencs.