Frontenis

Biel Vaghi, tercer infantil…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Biel Vaghi, tercer en categoria infantil en el Màster Estatal d’Edat Escolar de frontennis

El jugador del CN Terrassa Biel Vaghi va assolir una esplèndida tercera posició en categoria infantil en el Màster Estatal d’Edat Escolar de frontennis en modalitat olímpica que va celebrar-se dissabte passat a Canals (València). La competició va aplegar els millors jugadors d’Espanya d’entre 12 i 16 anys, de les categories infantil i cadet. L’egarenc va competir amb Carlos Domínguez, del Club Círculo La Amistad de Tenerife.

Vaghi i Domínguez van perdre en semifinals amb la parella formada per Nacho Pacheco i Carlos Manzanero, que van acabar adjudicant-se el títol. Vaghi i Domínguez van refer-se d’aquesta derrota i, en el matx pel tercer i quart lloc, van superar Samuel Morales i Marc Pinto.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).