Biel Vaghi, quartfinalista al Campionat d’Espanya de Frontennis Olímpic i Paleta Goma en categoria juvenil

Biel Vaghi  i Víctor González van participar el cap de setmana passat en el Campionat d’Espanya de Frontennis Olímpic i Paleta Goma en categoria juvenil que es va celebrar a Canals (València).

En pilota olímpica, Vaghi va jugar amb Víctor Herranz, del Club Frontennis Cerdanyola, com a parella. La dupla catalana va superar la fase de grups i va classificar-se per als quarts de final, ronda en què va caure contra la parella de Castella i Lleó, formada per Sergio López i Pablo Díaz, per 2 sets a 1 (14-15, 15-9 i 5-10).

En la modalitat de paleta goma, Vaghi també va accedir als quarts de final procedent de la fase de grups. En aquesta ocasió, el representant valencià Nacho Pacheco, que va proclamar-se campió, va barrar el pas de l’egarenc a semifinals. Pacheco va imposar-se per 2 sets a 1 en un matx molt equilibrat (4-15, 15-11 i 8-10).

Al seu torn, Víctor González va competir en pilota olímpica amb Pau Vergara, del Club Frontennis Igualada. La dupla catalana va quedar eliminada en la fase de grups després de batre Múrcia i de perdre contra les dues parelles canàries.