Frontenis

Biel Vaghi i Víctor González, semifinalistes al Campionat d’Espanya de Frontennis per Federacions en Edat Escolar

Els jugadors Biel Vaghi i Víctor González van arribar a les semifinals del Campionat d’Espanya de Frontennis per Federacions Territorials en Edat Escolar que va tenir lloc a Íscar (Valladolid) entre dijous i dissabte passat. Ambdós van competir com a integrants de la selecció catalana.

Biel Vaghi va disputar quatre partits en la modalitat paleta goma cadet. Va debutar amb una derrota ajustada contra Iribarren, de Navarra, que va esdevenir el campió final, per 2 sets a 1 (1-10, 10-3 i 9-10). Posteriorment, va vèncer Martín, de la Comunitat de Madrid, per 2 sets a 1 (10-4, 9-10 i 10-3), i Díaz, de Castella i Lleó, per 2 sets a 0 (10-7 i 10-3). Aquests resultats van classificar Vaghi per semifinals, ronda en què va caure amb Pacheco, de la Comunitat Valenciana, per 2 sets a 1 (8-10, 10-6 i 6-10).

Vaghi també va participar en la modalitat frontennis olímpica cadet, juntament amb els també jugadors del club Víctor Herranz i Iker Guzmán. Vaghi i Herranz van perdre contra la parella de la Comunitat Valenciana formada per Carmona i Garcia per 2 sets a 0 (10-3 i 10-0) i contra la parella canària integrada per Gómez i Morales per 2 sets a 1 (8-10, 10-9 i 6-10).

Víctor González, semifinalista en categoria infantil

En categoria infantil, Víctor González va arribar a semifinals fent parella amb Adrià Claramunt, del Club Frontennis Igualada. Van debutar amb derrota contra Martín i Aliaga, de la Comunitat Valenciana, per 2 sets a 0 (10-6 i 10-3) i van redreçar el camí en el segon partit de la fase de grups en imposar-se a Hernández i Díaz, de Castella i Lleó, per 2 sets a 1 (10-9, 2-10 i 10-7). En semifinals, es van veure superats per la parella canària integrada per De la Rosa i Mateo, que va vèncer en dos sets (10-2 i 10-4).