Biel Vaghi i Juan Lorenzo…

Biel Vaghi i Juan Lorenzo, campions del Torneig Infantil de l’Open de La Maurina de frontennis

La parella del CN Terrassa formada per Biel Vaghi i Juan Lorenzo va adjudicar-se el títol en el Torneig Infantil Pilota Penn que va celebrar-se dissabte passat en el marc del III Open puntuable per al Campionat de Catalunya en modalitat olímpica que va desenvolupar-se a les instal·lacions de La Maurina. La competició va aplegar un total de divuit parelles, deu en l’open i vuit en el torneig infantil.

Vaghi i Lorenzo van derrotar en la gran final Adrià López i Marco Saraco per un ajustat 23 a 20. És el tercer triomf consecutiu de Vaghi en tornejos infantils.

Vicenç Sellarès i Albert Vaghi, finalistes en Primera Categoria

Així mateix, en Primera Categoria, la parella del club integrada per Vicenç Sallarès i Albert Vaghi va caure en la final contra Quim Mendiola i Dani Mendoza per 25 a 16. En Segona Categoria, la victòria va correspondre a Guido Alegre i Félix Martínez, que van derrotar en la final Oriol Cano i José Cano per 25 a 19.