Biel Vaghi i Àlex Navarro guanyen el Campionat de Catalunya de Frontennis per Parelles X3 de Divisió d’Honor

La parella formada per Biel Vaghi i Àlex Navarro va adjudicar-se el títol de Divisió d’Honor en la fase final del Campionat de Catalunya de Frontennis per Parelles amb Pilota X3 que va celebrar-se el cap de setmana passat al Complex Esportiu Municipal de la Vall d’Hebron de Barcelona.

Vaghi i Navarro van derrotar en la gran final de diumenge la dupla del Club Frontennis Sant Martí A formada pels germans Julià i Ramon Isaac López per 2 sets a 0 (15-12 i 15-7). En les semifinals de dissabte, la parella egarenca havia eliminat Marc Esteve i José Fernández, del Club Frontennis Igualada, per 2 sets a 0.

Tres parelles més

El club va comptar amb tres parelles més en aquesta fase final. En Divisió d’Honor, Pol Dalmases i Daniel López van caure en semifinals contra la dupla del Frontennis Sant Martí A, els germans López, per 2 sets a 0 en un partit molt ajustat (12-11 i 10-9). En Primera Categoria, Joan Grau i Albert Domínguez també van perdre en semis contra la parella del CD Terrassa Hockey, integrada per Óscar Torres i Xavi Sellarès, per 2 sets a 1. Finalment, en Segona Categoria, Víctor González i Francisco Nieto van quedar fora de la final en ser derrotats per Javi Vetoret i Aitor Tena, del Club Frontennis Abrera, per 2 sets a 0.