Cinquè lloc en el Campionat d’Espanya Absolut de Frontennis

Biel Vaghi i Albert Domínguez, cinquens de Primera Categoria en el Campionat d’Espanya Absolut de Frontennis

La parella formada per Biel Vaghi i Albert Domínguez va classificar-se en cinquena posició en Primera Categoria en el Campionat d’Espanya Absolut de Frontennis que va celebrar-se el cap de setmana passat a les instal·lacions del Real Club Náutico de Tenerife.

Els egarencs van debutar amb una derrota contra la parella G del club amfitrió per un ajustat 13 a 15 i 14 a 15. Posteriorment, van vèncer la parella H del RCN Tenerife per 15 a 13 i 15 a 14. En el tercer matx, Vaghi i Domínguez van caure contra la parella D del RCN Tenerife per 13 a 15 i 13 a 15, resultat que els va deixar fora de semifinals.