Biel Vaghi guanya el Màster de Frontennis en modalitat olímpica

La parella formada pel frontennista del Club Natació Terrassa Biel Vaghi i Juan José Cuesta (Frontennis Abrera) va proclamar-se campiona del Màster de Frontennis en modalitat olímpica que va celebrar-se ahir diumenge a les instal·lacions CEM Olímpics de la Vall d’Hebron (Barcelona). La competició va aplegar els dotze millors frontennistes catalans, quatre dels quals del CN Terrassa. A més de Biel Vaghi, el club va estar representat per Albert Domínguez, Vicenç Sellarés i Albert Vaghi. Tots ells, acompanyats per diferents parelles, van arribar a semifinals.

En la gran final, Vaghi i Cuesta van derrotar Albert Domínguez i Quim Mendiola (CF Cerdanyola) per 25 a 14. D’aquesta manera, Vaghi, amb només 16 anys, s’ha convertit en el participant més jove en guanyar un Màster absolut en modalitat olímpica.