Vaghi, campió infantil a Xúquer!

Biel Vaghi, campió infantil de la categoria de plata en l’Open Estatal de frontennis d’Alcàntera de Xúquer

El jugador del CN Terrassa Biel Vaghi va proclamar-se campió infantil de la categoria de plata en l’Open Estatal de frontennis en modalitat olímpica que va celebrar-se dilluns i dimarts a Alcàntera de Xúquer (València). La prova està inclosa en el circuit estatal d’edat escolar.

L’egarenc, que va fer parella amb Carlos Manzanero, de La Villa de Don Fadrique, va derrotar Raimon Aliaga i Hugo Garde, de l’Alcàntera de Xúquer, per 2 sets a 0.

El jugador terrassenc també va competir en categoria cadet fent parella amb el local Raimon Aliaga. Van perdre la final per 2 sets a 0 contra Jaime González i Pablo Pérez, del Club Náutico de Tenerife.