Segura, renovat

Biel Segura seguirà una temporada més al sènior masculí de waterpolo

El Club Natació Terrassa continua treballant en la composició de la plantilla del sènior masculí de waterpolo per a la temporada vinent. Després de les renovacions d’Iñaki Aguilar, Ricard Alarcón, Fran Sánchez, Jordi Chico i Óscar Aguilar i de la incorporació de Víctor Gutiérrez, el club s’ha assegurat la continuïtat de Biel Segura una temporada més.

Segura, que farà 18 anys el 4 de setembre, va arribar la temporada passada procedent del CN Olot i és el segon porter del planter que dirigeix Dídac Cobacho.