10è Anuari del Waterpolo Català

Bernat Sanahuja i Iñaki Aguilar, en la presentació del 10è Anuari del Waterpolo Català

Els jugadors del sènior masculí de waterpolo Bernat Sanahuja i Iñaki Aguilar van ser dos dels protagonistes de la presentació del 10è Anuari del Waterpolo Català que va celebrar-se ahir a la tarda a l’Antiga Fàbrica Damm de Barcelona. L’acte va comptar amb la presència del president de la Federació Catalana de Natació Enric Bertran i del director de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya Jordi Sans.

En un col·loqui moderat per la periodista Maria Guixà, Sanahuja i Aguilar van recordar la seva experiència com a models fotogràfics de les portades de l’Anuari de les edicions 2017-2018 i 2013-2014, respectivament. Les jugadores Anna Espar, del CN Sabadell, i Ruth Ariño, del CN Sant Andreu, també van relatar les seves vivències relacionades amb la publicació.

L’Anuari del Waterpolo Català, una obra impulsada per Dani Pajuelo, recull els  equips de waterpolo dels clubs catalans, des d’absoluts fins a benjamins. Enguany, la publicació aplega 274 equips de 35 clubs catalans. Des de la primera edició, l’anuari ha anat millorant progressivament, tant en termes estètics com pel que fa a la recopilació de dades, fins a convertir-se en una obra de referència d’aquest esport.